FAQ - Często zadawane pytania

Po zalogowaniu w zakładce MOJE KONTO.

Po zalogowaniu w zakładce MOJE KONTO jest możliwość pobrania filmów instruktażowych.

Pełne wersje wersje filmów online są dostępne w zakładce uczeń. Uczniowie mogą przygotować się do lekcji, oglądając film.

Oferowane narzędzia i elektronarzędzia podlegają serwisowi przez cały okres współpracy – realizowanie programu DZIAŁAJ Z JAWI.

Tak, nauczyciel może bezpłatnie otrzymać materiały zapasowe do zakupionych zestawów konstrukcyjnych.

Tak, należy wówczas złożyć zamówienie na maila z prośbą o wydłużony termin płatności. Nasz konsultant potwierdzi realizację takiego zamówienia

Tak, jeżeli zamówienie nie zostało opłacone. Jeżeli już dokonałeś transakcji, prosimy napisz do nas w celu anulowania zakupu.

Aby zareklamować towar, należy wypełnić formularz reklamacji, który znajdziesz tutaj i odesłać do nas wraz z reklamowanym towarem na adres:

DPH JAWI
Ul. Wyzwolenia 20
86-141 Lniano

Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (nr zamówienia, faktury), datę zakupu, przedmiot i przyczyną reklamacji, dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu).

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej.

Niestety nie mamy możliwości wymiany. Należy zwrócić towar i zamówić inny.

Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zapakowane.

Wszystkie koszty zwrotu towarów do naszego sklepu ponosi klient.

Na zwrot pieniędzy mamy 14 dni od momentu otrzymania przez nas produktu (staramy się to robić jak najszybciej).

Gdy klient chce fakturę VAT musi to zgłosić podczas składania zamówienia, podać NIP oraz wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury.

BS Świecie odział Bukowiec
06 8168 0007 0007 2456 2000 0004

Jeżeli opłacasz zamówienie przelewem tradycyjnym, wyślij nam potwierdzenie na maila: biuro.jawi@gmail.com

Formularz zwrotu do pobrania znajdziesz w zakładce https://www.jawiedu.pl/zwroty-reklamacje/
Znajdziesz go również tutaj klikając w poniższy tekst. 

Formularz zwrotu